fredag, juni 01, 2007

Sliten (8 dagar kvar)

Det är inte utan att man känner att det är lite slitet i kroppen. Det behövs lite sömn och vila för att kroppen ska bli pigg. Det passar bra då bra att det är fredag idag och jag har två dagars ledigt framför mig. Dessutom är det träningsfritt i dag och på söndag. Imorgon är det ett lättare intervallpass som ska genomföras. Det är 8*400m som står på schemat. Det ska bli kul... Jag tror att jag siktar på att springa de intervallerna på cykelvägarna istället för löparbanan.

Nästa vecka är den sista veckan på schemat och blir riktigt lugn med 8km på tisdagen och lite backträning på onsdagen och 4-5km på fredagen. På onsdagen efter träningen startar kolhydratuppladdningen.

På onsdagen är det ju röd dag för svenska flaggans dag (eller nationaldagen). Jag tänkte även ta ledigt på torsdag och fredag för att ladda extra mycket. Kan man bli överladdad? Hursomhelst blir det fyra lugna pass sista veckan. Det ska bli hur kul som helst nästa lördag. I really can't wait...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tror inte att man kan vara överladdad.Colan är avslagen och klar!

1/6/07 17:53  
Anonymous Anonym said...

Skönt att se din tokpositiva känsla.

Bjussar du på lite?

2/6/07 10:41  
Anonymous Anonym said...

visst... jag budar över lite...

2/6/07 18:45  

Skicka en kommentar

<< Home