onsdag, maj 23, 2007

Robin Hood (17 dagar kvar)

Ikväll är det löpledigt... Det är väl skönt det, för vi ska ha kundsmör... Vi ska smöra för kunderna med Bågskytte, tapas, paella och rödvin. Det kommer bli riktigt trevligt men jag har svårt att se sambandet mellan det spanska köket och bågskytte... Hur det är med den saken spelar inte egentligen någon roll då man sedan barnsben haft Robin Hood som idol. Det var han så till den milda grad att Nottingham Forest fortfarande är mitt favoritlag i den engelska fotbollen.

Det roliga är att man får träffa kunder på ett annorlunda sätt... Inbjudan som gick ut var i form av en första hjälpen-kit. Fyndigt va?

Nu slits jag mellan att gå in i rollen som en räv eller som Kevin Costner... Men hur som helst blir jag the prince of thieves.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker att du ska vara Allan i Dalen. Ho-de-la-li ho-de-la-li hoppsan vilken dag!

23/5/07 17:49  
Anonymous Anonym said...

Ja, Little John går ju inte. Längre...

23/5/07 19:37  
Anonymous Anonym said...

Jo, jag blev tyvärr Lille Skutt. Råkade säga fel att vi var Robin Hood och Lille Skutt när jag skulle säga Lille John. Vilket naturligtvis resulterade att jag fick heta Lille Skutt... Föga macho...

24/5/07 09:05  
Anonymous Anonym said...

muahahaha!! galet kul!
Du har umgåtts för mycket med Hanna ;)

24/5/07 11:03  
Anonymous Anonym said...

hahaha... Man kan inte umgås för mycket med henne...

24/5/07 11:06  
Blogger Sten Berg said...

Jag blev fucking mobbad för det där som grabb.
Antingen Allan i dalen eller spela Allan.
Jag har fortfarande inte valt vilket som jag ska vara.
Jag är så laddad inför SM så jag dör. IAF mentalt, kroppsligt är jag en slagen man.

24/5/07 17:47  

Skicka en kommentar

<< Home