onsdag, maj 16, 2007

Dagen före kristi himmelfärd (24 dagar kvar)

Den här dagen för fem år sedan träffades jag och Görel-älsklingen.
Den här dagen för tre år sedan förlovade vi oss.

Det måste naturligtvis firas. Därför har vi stämt träff på teaterbaren, just den plats där vi träffades, då för fem år sedan... Efter ett glas vin går vi vidare på en hemlig aktivitet som Görel-älsklingen har planerat. Det ska bli spännande...

När vi kommer hem ska jag lägga fram den utrustning som jag ska ha imorgon bitti när jag åker till Östermalms IP för att springa ett träningsvarv längs marathonrundan. Jag har ju sprungit den rundan ett antal gånger förut så jag vet tämligen väl hur det känns att springa över västerbron. Det är ingen större fara... bara man tar det lugnt på påfartsrampen... den är lömsk!

Det ska bli riktigt kul pass... Hoppas det kommer många dit, trots den tidiga timmen... I guess you have to be a bit crazy to do this...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men - jag vill ha en rapport om hemligheten.
Stora grattis till er!!

17/5/07 21:15  
Anonymous Anonym said...

Vi var och såg Helgonberättelser av Majgull Axelsson på Dramatens lilla scen. Kan verkligen rekommenderas...

17/5/07 21:46  

Skicka en kommentar

<< Home