tisdag, maj 15, 2007

10000 besök (25 dagar kvar)

Den uppmärksamme har sett att längst ner på min blogg har jag en liten besöksräknare. Den är av en dum typ som inte känner igen IP-nummer etc. och räknar varje visning av en sida. Så varje gång jag går in för att kolla hur ett inlägg ser ut så räknas det som ett besök. Jag har ju varit inne en hel del gånger.

Men vad som är faschinerande är att det nu har registrerats över 10 000 besök. Antag att jag kanske står för 1000 av dem så är det rätt sjukt många som läst min blogg. Jag vet ju att Niklas och min familj läser den och enstaka andra. Som tex Nannis, Blackbeard och kkhjahen. Men vilka andra ser detta inlägg. Marknadundersökare som jag är utför jag nu en helt ostatistisk och ovetenskaplig undersökning...

VEM LÄSER MIN BLOGG???

Vänligen kommentera nedan! Please comment below!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag! (fast det vet du redan)

15/5/07 11:24  
Blogger Puma said...

Det gör jag! Eftersom jag har haft koll på din blogg rätt länge så tycker jag att det ska bli riktigt kul att se hur det går för dig på maran!!

/Sara med marapojkvän

15/5/07 12:51  
Anonymous Anonym said...

Jag läser den!
Hittade hit via Marathonbloggen på Aftonbladet.
Kul att följa eftersom jag även följer samma träningsprogam.. Kommer du komma in o springa banan på torsdag morgon?

/Peter

15/5/07 14:37  
Anonymous Anonym said...

Kul! Jag kommer eventuellt att vara med. Det är lite väl tidigt för mig. Vi får se!

15/5/07 15:04  
Anonymous Anonym said...

Jag läser den med glädje! ;) Ska bli kul att se hur det går för oss Bloggare på den stora dagen :)

15/5/07 16:42  
Anonymous Anonym said...

Jag kikar allt in här lite då och då! Kul att följa fler som ska springa i Stockholm! :)

15/5/07 17:37  
Anonymous Anonym said...

I do - såklart...

15/5/07 20:21  
Anonymous Anonym said...

Jag är oxå med såklart!

16/5/07 10:34  
Anonymous Anonym said...

Medlem i "sekten", följer samma 3:30-program. Kollar din blogg varje dag. Så intressant att ta del av dina vedermödor och funderingar på vägen emot det gemensamma målet. Att inse att man inte är ensam…

Lycka till den 9:e! "I will be there with you"
//Collina

16/5/07 14:22  
Anonymous Anonym said...

Snubblar in här ibland från pulssidorna...

16/5/07 16:46  
Blogger charlie brown said...

Jag tycker det är trevligt med maratonbloggre som uppdaterar oftare än jag så jag dyker in här titt som tätt. Dock kommer jag inte dyka upp på morgondagens maratongenomgång, måste jobba, men hoppas att det går bra för er andra.

16/5/07 21:14  
Anonymous Anonym said...

Jag läser din blogg.Springer ganska mycket själv men har inte vågat satsa på någon mara:-)
Kul att läsa om din träning och riktikgt nyfiken på hur det kommer att gå för dig. Håller tummarna!!!

17/5/07 12:40  

Skicka en kommentar

<< Home