onsdag, maj 09, 2007

Månadsnedräkning (31 dagar kvar)

Idag står det den nionde maj på kalendern. Det innebär att det är 31 dagar kvar till marathon eller mer exakt en månad... Det börjar närma sig... Jag kommer under tidens gång börja snickra på en lista över saker att tänka på och fundera på... Här kommer några...

  • Ska man ha tajt eller lös t-shirt eller kanske linne?
  • Ska man ta med mp3-spelare och i så fall hur ska man bära den med sig?
  • Ska man ha några gel med sig?
  • Ska man ha keps?
  • Ska man ha solglasögon?
  • Ska man springa efter en farthållare?
  • Ska man gå på egna km-tidsnoteringar?

Det är några frågor? There will be more...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har börjat småfuska lite med linne. Det är onekligen rätt skönt. Och nördigt.

MP3-spelare skiter jag i - även om det säkert finns delar av passet som jag kommer ångra det.

Gel blir det för min del - har redan börjat prova.

Farthållare är jag fortfarande kluven till - men det kan vara ruskigt bra i starten, för att inte bli stressad och tjurrusa ikapp. Och det kan vara bra på slutet - så att man har en rygg att gå på.

11/5/07 08:47  
Anonymous Anonym said...

Hur har du tänkt att få med dig gelen???

11/5/07 10:50  

Skicka en kommentar

<< Home