tisdag, maj 15, 2007

Back on track (fortfarande 25 dagar kvar)

Fortsätt skriv kommentar på mitt förra inlägg! Det är superintressant!

Ett exempel är Peter som undrade om jag skulle vara med och provlöpa marathonrundan. Det är en väldigt bra idé... Tack Peter! Jag har ju varit lite deppad över att jag inte kan vara med på Kungsholmen runt. Nu öppnar sig den här möjligheten istället. Jag har haft ärendet på snabbremiss på högre instans och fått klartecken. Det är samling kl 8 på torsdag morgon på Östermalms IP... KLOCKAN 0800... Det är ju kriminellt att stjäla värdefull sovtid =) Näää, skoja bara... Det är klart som korvspad att jag kommer (säger han kaxigt).

Idag var det ett kortbackpass som stod på schemat. Det skulle vara ca 4km mitt var exakt 4km. Det skulle ta 24minuter, mitt tog 23:36. Varje uppförsbacke skulle ta 30-60 sekunder, mitt tog 40-45sekunder. Alltså... ganska precis enligt schemat. Jag hade ändå kraft över i varje iteration. Helt underbart...

Nedtrappningen blev kort idag, pga brådskande naturfenomen... Hoppas jag slipper det på Marathon... =)

Imorgon kväll har Görel-älsklingen planerat in en hemlig aktivitet för att fira våra första fem år tillsammans... Fem underbara år med en underbar kvinna! Baby! I really, really adore you!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

8.00 är inte extremt tidigt. Jag vet inte var du har fått det ifrån.

17/5/07 13:27  

Skicka en kommentar

<< Home