tisdag, maj 22, 2007

Nackbra (fortfarande 18 dagar kvar)

SÅÅÅÅ JÄÄÄKLA KUUUL!!!

Helt bra i nacken... Bara det är rätt skojigt...

Det var ju Tempolöpning idag... Det skulle vara 8km som felaktigt enligt schemat skulle avverkas på 34-35minuter... Det har vi redan diskuterat att det är en felskrivning... Jag hade som mål tidigare idag på 38-39 minuter... Den rundan jag har är bara drygt 7,7km för övrigt.

Jag gjorde rundan på 36:06 när det tidigare personliga rekordet på rundan är 37:38... Det är sjukt roligt att springa fort nu... Den backen som tidigare sugit musten ur mig får mig inte längre att sänka farten. Det är helt otroligt med studs i dojan... Snacka om att toppa formen förtidigt... Det är ju för bövelen 18 dagar kvar... Inte kan jag väl bibehålla eller komma mer i form tills dess... It can never work... or can it?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är det så att det är en felskrivning på i programmet?
Vad skönt : )
sprang 35 minuter o landade på 7480 meter, helt slut.. kunde alltså ha tagit det lite lugnare!!

/Peter

23/5/07 13:00  
Anonymous Anonym said...

Jo, vi kom fram till att det snarare skulle vara 38-39minuter istället... Det skulle ju gå strax under marafart vilket skulle vara 40min.

Men det känns väl skönt att få ett bra besked att farten finns i kroppen?

23/5/07 13:19  
Anonymous Anonym said...

Du kan springa fort - men kan du producera energi? ;)

Börjar bli trött på det här nu, men kroppen blir ju frisk i alla fall...

23/5/07 19:38  
Anonymous Anonym said...

Jo visst går det att springa fort, men hur långt??

Är rätt osäker på vilken fartgrupp jag vill springa med i? (kan vara bra för en mara oskuld har jag fått för mig)
Jag såg att du hängde med i 5:15 gruppen på testvarvet förra veckan, vad blev slut tiden? själv fegade jag o drog med nästa gäng o det gick alldeles för sakta, så vi drog iväg några stycken ( sista milen gick bra över mara tempo)

/Peter

24/5/07 08:43  
Anonymous Anonym said...

sluttiden kommer jag inte riktigt ihåg... tror det var 1:54 Snittfarten var 5:05 i alla fall.

24/5/07 09:02  

Skicka en kommentar

<< Home