tisdag, maj 22, 2007

Nackbättre (18 dagar kvar)

Idag är det betydligt mycket bättre i nacken... Lite pirr i muskeln bara... Det känns nästan som varmt i muskeln. Jag tror att jag har fått en släng av whiplash...

Idag är det öppet hus på Bandhagens skola. Vi ska göra en undersökning på fritidshemmet Flygeln. Vi ska sätta upp en dator och studera hur barn beter sig när de spelar... Det ska bli spännande att få göra den undersökningen.

Men i och med att vi ska stå på skolan halva kvällen och att det sen är matlagning för familjen, så kommer jag troligen att komma ut på en löprunda sent. Det ska vara tempopass idag... 8km runt 38-39minuter tror jag blir bra. Det är ju inte helt betungande... I can do that in my sleep.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag brukar också få slängar av "whiplash" - tror att det beror på att jag har sovit på något konstigt sätt. Ibland kan jag få ont efter att ha tränat rygg på gymmet, men det brukar släppa efter ett tag. Hoppas att det blir bättre snart!

Nu börjar det ju dra ihop sig!!

22/5/07 14:51  
Anonymous Anonym said...

kul undersökning! Jag är faktiskt allvarligt intresserad av resultatet - speciellt om ni anlägger någon typ av genusansats på det.

22/5/07 21:38  
Anonymous Anonym said...

Självklart är det genusperspektiv...

22/5/07 21:45  

Skicka en kommentar

<< Home