fredag, maj 18, 2007

40årskalas (22 dagar kvar)

Tvättstugan drev upp mig redan innan kl 7. Skönt att få det gjort. Mellan tvättarna städades det hejvilt. Efter tvätten åkte jag till Farsta och köpte present och 40 rosor till svåger-Sven som fyllde 40 idag. Han fick ett presentkort på Stadium och syster-Agnetas gamla cykelhjälm.

Eftermiddagen och kvällen spenderades i Vallentuna med syster-Agneta och bror-Björn med familjer. Det var en mycket trevlig tillställning med tårta, kaffe och mat.

Imorgon är det egentligen Kungsholmen runt, men som bekant kan jag inte vara med eftersom det är fotbollsträning samtidigt. Nåja... sånt händer... Efter träningen ska jag åka och storhandla, sedan blir det en långtur... det blir nog rundan runt Ågesta. Ska se om jag kanske ska ta Ågestaslingan... Ett ca 8km spår som börjar i Ågesta... Det kan vara kul med en naturrunda... Det har ju blivit ganska mycket asfalt på senaste tiden.... Hmmm... Vet inte vad jag ska ta för runda... we will see...