måndag, maj 21, 2007

Nackont (19 dagar kvar)

Löpvila idag. Jag hade gärna avverkat några km. Så pass sugen och motiverad är jag att springa... Jag har studs i dojan och det kliar i löptarmen...

Igår var jag lite öm i nacken. Jag trodde att det var för att jag hade sovit konstigt. Imorse vid femtiden eller så skulle jag vända mig och det knäckte till rejält i nacken. Seadn dess har det värkt och nästan strålat ner i axeln... Vi får se om det släpper tills imorgon annars får jag uppsöka naprapaten så han får rycka nacken rätt. Jag tror att det skulle kunna gå att springa trots nackbesväret men det skulle naturligtvis gå bättre om man inte kände något.

Imorgon ska jag egentligen springa tempolopp... Vi får se om det blir tempo eller mysfart. My guess is tempo...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är sååå avis på din löpkänsla. Jag hoppas verkligen att den finns kvar ill maran (klart den gör!).

Hoppas "lite" att jag återfår min också ;)

21/5/07 17:42  
Anonymous Anonym said...

klart att du får den tillbaka... I promise you

21/5/07 22:09  

Skicka en kommentar

<< Home