onsdag, juni 06, 2007

Onsdagsbackar (3 dagar kvar)

Nu börjar det kännas att det bara är tre dagar kvar... Det är svårt att tänka på mycket annat än de 42195 metrarna.

Jag har sovit, druckit sportdryck, ätit gröt, pasta och mer pasta. När det var som varmast begav jag mig ut på en kort uppvärmning. Efter det var det dags för kort backe i 2km. Benen kändes tunga men ändå fanns det ett tryck i benen och det gick snabbt... Jag antar att det är den gryende formen som man kan känna spår av.

Men mer och mer har jag släppt att göra en bra tid på lördag. Jag har bestämt mig för att ta det lugnt och njuta av folkfesten och bara se till att ta sig runt. Det blir en mysrunda.

Det enda lilla tidsmålet som finns i mitt huvud är att ta mig under 4timmar... Sub4.

Det borde gå ganska bra. Men jag går och känner varje känsla i benen som en skada. Just nu har jag ont i vänster hälsena... Thank god for Voltaren.