tisdag, juni 05, 2007

Genrep (fortfarande 4 dagar kvar)

Okej jag vet. Man ska inte använda något nytt på marathon. Bara gamla inkörda kläder och skor. Jag har precis köpt ett linne och en keps som jag tänkt att använda... Båda två känns som en riktig hit. Linnet var riktigt skönt och svalt. Keps har jag ju sprungit i förut... Den kommer jag bara använda om det blir stekande sol. Annars blir den kvar i packningen.

Loppet idag var ett 8km pass. Själva basen i hela träningsschemat. Jag vet inte hur många gånger jag sprungit den rundan. Och inte orkar jag räkna efter men det är många.

Idag var farten 4:47 utan att jag egentligen fick kämpa för det. Ändå kändes det ganska motigt men det kommer att bli mycket bättre...

Imorgon är det nationaldag/svenska flaggans dag, och det betyder ledigt... Jag har tagit min uppladdning på allvar och tagit ledigt torsdag och fredag också. Just to be on the safe side.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Undrar i fall du inte grejar 3:30 om du ger dig fasen på det?

Själv tänker jag resa mig som Fågel Fenix ur askan och överraska alla - inklusive mig själv!

6/6/07 13:56  
Anonymous Anonym said...

Jag ska ha mysigt imorgon... jag tar 3:30 i nästa lopp...

6/6/07 13:58  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att det är en ruskigt bra idé. Dumt att förta sig första gången. Fan vad schysst. Bara njuta i mystempo. Så gör vi!

Anledningen till att jag startade 3:30-programmet var från början för att kunna greja 4h. Och det gör jag nog - om jag bara kommer till startlinjen...

jag börjar få lite rampfeber nu - ett skönt alternativ till sjukdomsfeber ;)

6/6/07 15:13  
Anonymous Anonym said...

Skönt... Vi strosar runt Stockholm, tycker jag

6/6/07 15:49  
Anonymous Anonym said...

Å det är skönt när mitt Stockholm är grönt.
Sakta vi gå genom stan.
En kyss sen, går jag sakta igen.

Kyssen kanske serveras vid vätskekontrollerna - vadd vet jag?

Det kommer ju dessutom att vara typ 25 grader varmt, vilket inte borgar för toppresultat. Så vi tar det för vad det är och gör ett myspass av det!

Men under fyra vill jag - det finns släktanledningar till det ;)

6/6/07 17:54  
Anonymous Anonym said...

Jag har också anledningar att komma under 4 - av arbetskamratsanledningar (oj, vilket ord)!

Åhh, det vore så gott att klara det :D

6/6/07 19:39  
Anonymous Anonym said...

Klart att du gör. Klart att VI gör.

Shit vad det här börjar kännas gött - inte minst tack vare 3-0 mot Island och en rejäl påse geléhallon. En klassiker i kolhydrattladdningsammanhang, tillsammans med vingummin.

6/6/07 21:10  
Anonymous Anonym said...

Det låter som en bra uppladdning... Jag sitter och pular med en statistikinlämning åt Görel-älsklingen. Ingen fotboll, ingen godis... men rackarns med sportdryck...

6/6/07 21:20  

Skicka en kommentar

<< Home