måndag, september 17, 2007

Själv-healing

Bror-Björn hade en kompis som hade en gammal Saab V4 som hade en massa problem och det var mycket som inte fungerade. När han väl skulle sälja bilen så hade den lagat sig själv över natten och många problem hade försvunnit.

Är detta ett fall för Agenterna Moulder och Scully i Arkiv-X eller för Special Agent Cooper i Twin peaks? Jag vet inte. Men nu har det hänt igen.

Min underben/vad som spökat till och från sedan Stockholms halvmarathon och så sent som i lördags hindrade mig från att träna... Nu är "smärtan" som bortblåst. Jag har healat mig själv som Cheerleader-Claire i Heroes...

Efter gårdagens långpass förväntade jag mig att det skulle kännas så mycket i underbenet att jag inte skulle kunna träna idag. Men inte ens en liten känning... Hur kommer det sig? Är det något övernaturligt som skett. Vem vet, men "The truth is out there!"

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

att saker lagar sig själva är en metod jag ofta förlitar mig till, dock med blandat resultat. Men den funkar tillräckligt ofta för att jag ska tro på den!

17/9/07 14:45  
Anonymous Anonym said...

mmm... det kanske är de djupt liggande generna igen...

17/9/07 14:48  
Anonymous Anonym said...

Varför får jag inte på mig diana blåjeans?
Eller - varför har jag inte era gener. Den lilla språkövningen kan ni ju fundera på ett tag.

Jag har ryggskott - hela mig!!!

18/9/07 21:10  
Anonymous Anonym said...

dina blåjeans, såklart.

18/9/07 21:11  

Skicka en kommentar

<< Home