fredag, september 28, 2007

Inför Lidingöloppet

Jag kommer att starta imorgon. Det står helt klart till 100% säkert nu.

Idag efter jobbet var jag ut på Lidingö för att hämta min nummerlapp å sånt... Det var en mässa där som mest var trams, men hade sina guldkorn. Som tjejen som stod och sålde in Vértex fjällmarathon i Vålådalen. Hon fick mitt intresse... att åka dit alltså... och springa alltså...

I den påsen som ingår fanns en kork till en flaska. Flaskan fick man ta själv... Det var riktigt smart... Det förhindrar att man tar mer än en flarra... Någon har tänkt till...

I övrigt gav jag mig ut på en kortare PowerWalk/joggtur för att väcka musklerna idag. Det kändes riktigt, riktigt bra... Pigga ben och en jag har orken. Alltså inte så slut som man kan bli av att röra sig när man har en infektion i kroppen. Pigg och alert med andra ord alltså.

Imorgon är planen att möta upp Niklas på Slussen kl 1030 för gemensam för ut på ön. Det är skönt att ha någon att snacka med innan loppet... Under loppet kommer jag att gå ut löst och känna mig för. Sikta på att öppna på en fart på 5:30min/km. Det skulle ge 2:45 som sluttid. Det skulle sitta bra. Om jag skulle ösa på skulle jag nog komma ner mot 2:30, men det är Åland också... blablabla... har jag tjatat om det förut eller?... Det är mitt sätt att mentalt försvara att inte göra sitt bästa... Och eftersom det är mitt sätt och min blogg så skriver jag vad fan jag vill... Begrips!!!

Nåja... Hursomhelst ska jag ha kul imorgon och njuta av en skön höstdag... Nu ska jag packa ner det sista i väskan och sedan gå till sängs... Jag kommer drömma om löpning inatt... Sweet dreams...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stort lycka till!

28/9/07 21:36  
Anonymous Anonym said...

tack Henke... Väntar fortfarande på att du ska komma igång med din blogg!!!

28/9/07 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home