måndag, juni 25, 2007

Snart snart snart...

Jag är helt sjukt frisk. (Kan man vara det?) Benen är pigga som bara den. Inte ont i foten alls. I ryggen har jag inte haft något ont idag överhuvutaget... Det är som om jag aldrig haft ont där. Det är som bortblåst. Jag skulle till naprapat-Micke egentligen imorgon kväll. Nu har jag avbokat den tiden eftersom vi ska ha sommarfest/avskedsfest för Elin & Per /boule i parken med vin fest. Eftersom jag är helt bra i ryggen har jag inte bokat en ny tid. Man kan ha roligare för 400pix än att få reda på något som man redan vet.

Min plan nu är att springa en sväng redan på onsdag. Kanske blir det på vägen in till jobbet, eller kanske på vägen hem. Tempot kommer bli riktigt långt hursomhelst. Det blir nog strax under 6min/km tror jag. Jag kommer dessutom att vara extremt lyhörd för känslan i foten eller ryggen. Så fort det känns av så avbryter jag och hoppar på tunnelbanan istället.

Hursomhelst har jag inga krämpor nu what so ever.