torsdag, juni 21, 2007

Missommarsledigt

Idag torsdag vid lunch börjar ledigheten. Ledigheten börjar med ett oerhört efterlängtat besök hos naprapat-Micke. Han ska få gå igenom min rygg och förhoppningsvis räta ut den. Jag har vid tidigare ryggproblem med nöd och näppe tagit mig till naprapaten bara för att studsa och hoppa ut därifrån. Man kan lugnt säga att min tilltro till naprapater är på topp.

Foten är för övrigt bra nu. Det gör liiite ont om man trycker på stället där jag hade ont så det innebär väl att det finns en liten inflammation kvar där.

Igår kväll passade jag på att springa några hundra meter och i foten kändes ingenting och i ryggen gjorde det ont men det var inget som egentligen hindrade mig i min löpning.

Om det blir bra i ryggen i eftermiddag så är min plan att nästa vecka starta träningsschemat inför StEriksloppet, Lidingöloppet och eventuellt Åland. What a bliss that would be!