lördag, juni 09, 2007

Själsro (mindre än 4 timmar kvar)

Nu i den sista skälvande stunden har jag funnit själsro. Inte ett dugg nervös. utom i magen som bestämt sig för att visa sig från sin lösa sida denna morgon. Misstänker starkt en viss couscoussallad i Humlegården. Det hinner lägga sig inför starten så det spelar ingen roll.

Gick upp kl 0900 och har nu ätit min gröt och banan. Nu ska jag göra en flaska sportdryck och ge mig ut på en kortare promenad för att få upp lite fart i benen. Sedan är det vila fram till kl 1200. Kanske hinner jag med ytterligare ett inlägg i bloggen.

Hörde från min kusins man Lasse som gjort 7 marathon att det enda rådet han kan ge var att inte ryckas med i rusningarna i starten. Man är pigg och laddad och benen vill springa fort men det är långt kvar.

Nu börjar allvaret.. eller som de säger på boxningsgalorna. Let's get ready to rumble!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Break a leg idag, Masse. Vi skippar nog Slussen och ansluter till Djurgården direkt, det blir för lång dag annars för Hanna (och färjan med barnvagn kan bli allt annat än kul...)
Heja heja!

9/6/07 11:57  

Skicka en kommentar

<< Home