fredag, juni 08, 2007

Scenskräck (18 timmar kvar)

Jag har nu gjort allt utom att packa väskan och klippt håret (osäker på om jag ska göra det).

  • Imorgon går jag upp vid 0900 på ett ungefär. Äter grötfrukost med banan.
  • Går en promenad för att väcka benen ca kl 1000. Dricker lite sportdryck.
  • Går hem och äter lite fil och müsli ca kl 1100.
  • Vilar till kl 1200 då jag hoppar på tunnelbanan för transport till Östermalms IP.
  • Kl 1230 ska jag träffa Niklas där för att gemensamt invänta startskottet.

Föräldrarna, Bror-Björn med familj, syster-Agneta med familj och Görel-älsklingen är min hejarklack. De kommer troligen stå vid Slussen på första varvet och någonstans på Djurgården under andra varvet. Och jag hoppas de sitter på läktaren när jag går imål.

Då har jag uppnått mitt mål. Vad händer sen? Ska jag låta denna blogg dö? Kan jag det? Vi får se... Maybe there is an afterlife...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

går upp vid nio? min gissning är att du kommer att vakna tre gånger i timmen hela natten för att sen ge upp vid fem-snåret...
hanna vet att vi ska titta på masse när han springer i morgon - undrar vad hon har för bild i huvudet av det?

8/6/07 20:39  
Blogger Masse said...

hm... Nanna vill också pinna...

Jo, jag tror att jag kommer vrida mig duktigt inatt. som tur är jobbar G så jag slipper störa henne.

8/6/07 21:11  
Anonymous Anonym said...

Lycka till idag... Själv har jag vart uppe från 6.00 käkat banan o druckit vatten..sicktar på pannkakor m mosad banan vid 9.30 o vattten vatten vatten...

Kanske syns vid starten

/Peter
18342

9/6/07 08:51  
Anonymous Anonym said...

Jag sov på kontoret i natt. Tur det - för Pelle for runt som ett jehu hela natten...

Jag har funderat på det där med blogg. Klart att den kan fortsätta säger jag. Det finns fler exempel på namn som inte längre passar lika bra.
Tror du att Ångpanneföreningen (ÅF) gör många ångpannor numera?

9/6/07 09:39  
Blogger Masse said...

Det är sant och kontormaterial är långt ifrån 3M's gruvutrustning...

9/6/07 09:48  
Anonymous Anonym said...

Så det så. Bloggens fortlevnad är säkrad!

Jag är för övrigt nyklippt - men du hade jag en "frisyr" som fick min frisör att säga "å herregud vad du är långhårig" innan och "du kommer att svettas, skyll inte på mig, du har alldeles för tjockt hår" efteråt ;)

9/6/07 10:16  
Blogger Masse said...

men blött hår kyler bra...

9/6/07 10:48  

Skicka en kommentar

<< Home