fredag, juni 15, 2007

Abstinens

Det börjar pirra i skorna igen. Det börjar kännas som om benen vill springa. Det börjar verka kärlek banne mig...

Det vore helt underbart att få ge sig ut igen och få lite puls. Men klarar verkligen foten av att springa nu? Den har inte gett sig till känna på hela dagen. Vi får se hur det känns när jag går ut på lunch snart och handlar bröllopspresent till min gamle vapendragare Halle som ska gifta sig med sin Sophia. Det ska blir riktigt trevligt förövrigt.

Jag får väl ta en lättare promenad på söndag i värsta fall. För jag tror att jag bör vila foten idag också. På tisdag börjar upptakten inför höstens lopp med en PowerWalk. Jag tror det får bli en sväng längs tunnelbanelinjen utifall foten inte vill vara med så länge som jag tänkt så kan jag ta tricken tillbaka till Kungliga Högdalen. Eller som det heter internationellt. Royal High Valley

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ta det för guds skull lugnt - lyd en gammal ärrad löpare... Låt kroppen läka innan du går på det igen, annars kan du hamna i otäckheter.

Såg för övrigt till min totala irritation att du har startgrupp 4 och jag startgrupp 5 på Lidingö.

Vad lämnade du för seedningsinformation?

15/6/07 15:28  
Blogger Masse said...

hahaha... jag ljög som en häst travade... Maran på 3:30 etc... Näää, jag vet inte faktiskt, men det låter mysko...

15/6/07 15:32  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte 4:e var seg redan ifjol - och sa att jag ville upp i trean. Min första halvmil var långsammast var mitt argument. Så då åkte jag helt logiskt ner i femman.

Pajasar!

Det går ju eventuellt att seeda om - men då behövs det ju lite meriter. Hoppas att S:t Eriks kan skicka upp oss båda i trean.

15/6/07 19:19  
Anonymous Anonym said...

Jag känner mig numera helt återställd från maran. Jag har konstaterat att jag vid start mara inte var helt frisk (om inte annat bra att kunna skylla på det).

Jag har nu haft en vecka då jag trott att det skulle bryta ut en riktig förkylning. Men icke. Enbart jobbiga onda öron och en viss öm känsla i halsen.

Just nu, efter x antal öl mår jag så bra man kan göra. Med andra ord, öl, eller för den delen alkohol, är nyttigt :D

På tisdag planerar jag att köra 6 km lätt löpning, för att känna efter hur jag egentligen mår.

Tuta och kör boys!

16/6/07 03:02  

Skicka en kommentar

<< Home