fredag, augusti 17, 2007

Cykel Löprunda Cykel

Jag vet vad ni tänker...

Cykel? Börjar han tjuvträna inför en klassiker?

Nääää... inte gör väl jag det... Det är ju på tok för mycket att träna inför... Jag som inte ens har en cykel, och att cykla runt en sjöjä-el på Teodors mountainbajk är kvalificerat vansinne... Men om någon vill skänka en räser-cykel till mig så kan jag tänka om...

Nu ikväll cyklade jag till Ågesta motionsspår bara för att komma ut och röra på mig. Väl där passade jag på att ta en löprunda på den 5,9km långa 6,2kmrundan. Det gick ganska trögt till en början men sen vaknade benen och mot slutet kändes de ganska pigga tillochmed.

Sen skulle man hem igen och då tog jag den andra sidan av Magelungen hem.

Vänta nu!!!!! Jag har ju för f-n cyklat runt en sjö idag... Det var ju inte så farligt...

Nåja!

Jag har ett problem bara. Jag har på min GF305a när jag cyklar. Det gör att min veckostatistik blir helt förvriden. Jag tror att jag får sluta att importera cykelturer i min SportTracks och Motionbased. Men det är ju träning det också... Det är som de brukar säga "The white stuff in bird's poo is also poo"

3 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

kanske är läge att köpa en egen hoj? Och du, du använder väl cykelhjälm?

18/8/07 09:21  
Anonymous Anonym said...

köpa... nä, det är jag för snål för. Och klart jag har hjälm...

18/8/07 10:09  
Anonymous Anonym said...

och vi som just slängde en cykel... en treväxlad rosa med mossa på sadeln och hoppad kedja. Den hade du kunnat få billigt!

18/8/07 10:24  

Skicka en kommentar

<< Home