tisdag, april 17, 2007

5766

Nu har startnummren, och därmed startplatsen slagits fast för Marathon.

Jag har nummer 5766... Det innebär Startgrupp E.
Precis bredvid mig står Niklas som har nummer 6671 och också alltså från Startgrupp E. Vi har ju haft så trevligt under våra rundor här i helgen, men under loppet är det ett annat fokus som gäller... Då är det var och en för sig, men det innebär inte att vi inte kan stötta varandra om tillfälle erbjuds... Och framförallt skulle det kännas bra att ha någon att dela starten med.

Ytterligare ett steg på vägen mot Stockholms Stadion... Det är dock fortfarande långt kvar... 53dagar och 42195meter.

It will be a lot of fun!!! Can't wait!!!

5 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

jag kan se er springa hand i hand över mållinjen i era rosa tröjor :D

17/4/07 17:50  
Anonymous Anonym said...

Bah! Elaka storasystertanten :(
Du är bara avundsjuk för att vuxna män kan göra saker tillsammans. Om du inte är snäll svänger jag förbi ditt hus med en vattenballong på torsdag - eftersom jag ska ut i obygden då ;)

Jag känner mig också sjuuukt laddad. Känns bra att vi har samma var-och-en-för-sig attityd. Umgås kan vi göra innan start och efter målgång!

17/4/07 18:59  
Anonymous Anonym said...

f'låt om jag inte kan låta bli att bitcha lite, men ni vet ju att det beror på att jag är g r y m t avundsjuk på er målmedvetenhet och er hängivenhet. Jag kommer att stå först bland gratulanterna när ni går i mål! (Jag är hon med flabbiga bilringar, ohälsosamma finnar, stripigt hår och chipspåsen under armen...)

17/4/07 21:16  
Anonymous Anonym said...

Klart du ska bitcha - det är ju kul ju. Både för oss och för dig!

Men du måste lova att bjussa på chirren - man behöver salt när man sprungit 42195 meter...

17/4/07 21:25  
Anonymous Anonym said...

Ni är ju för gulliga... hahahahaaa

17/4/07 21:50  

Skicka en kommentar

<< Home