lördag, oktober 13, 2007

36

Tack!

Men det är ju inte jämt... Eller kanske ett av det mest jämna åren man kan fylla. Man kan dela det jämnt med 1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 18 och 36. Missade jag någon?

Firad på sängen av Görel-älsklingen. Fick lite presenter och så... Gav mig ut på ett långpass på 20km på 5:28-fart, med en lättare kortare fartökning mellan 8-10km.

Nu ska jag ge mig in till Stan för att äta en brunch med familjen Pettersson. Nja, iallafall Syster-Agneta, Svåger-Sven och Hanna-lurpan. Det ska bli trevligt. Efter det åker vi och hämtar upp Adrian-9 hos sin pappa för han ska med oss på fotbollsturnering hela dagen imorgon...

Busy day!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oerhört delbart i alla fall.

Du vet att det är nästan det löpnördigaste man kan göra, att springa på sin födelsedag.

Det enda som slår det är väl julafton och andra familjemedlemmars födelsedagar.

Skönt att vara nörd!

Och grattis. Gubbe.

13/10/07 17:20  
Anonymous Anonym said...

Tack. Om jag inte missminner mig så sprang jag på julafton också... Näää, just det... det var dagen före jag rasade från löpbandet...

13/10/07 18:40  
Anonymous Anonym said...

Grattis!

13/10/07 19:48  
Blogger Jag är nästan som du said...

Helt klart mer delbart än min nästa födelsedag - vad kan man dela 43 med?
Tack för en väldigt trevlig dag! Lycka till med lill-Zlatan och de andra i morgon :)

13/10/07 23:19  
Anonymous Anonym said...

43 är bara jämnt delbart med 1 och sig själv... alltså ett primtal...

Tack, Vi fick dyngtorsk i första sen var det jämnt i två matcher och förlorade en klart. Det var jobbigt...

14/10/07 15:19  
Blogger Sten Berg said...

Stort varmt löpargrattis (vad det nu är) i efterskott!

/Allan

14/10/07 20:00  

Skicka en kommentar

<< Home