fredag, augusti 31, 2007

Möte i Kungsan

På lunchen idag tog jag mitt startbevis och knallade ner till Kungsträdgården för att hämta ut mitt startnummer. När jag står där så kommer Niklas, Sussie och Pelle gåendes. Niklas tittar rakt på mig men ser mig inte och han ställer sig bredvid mig och lämnar in sitt startbevis. Jag säger "Hej" och då ser han mig. Inte så konstigt kanske för att han har nog inte sett kavajversionen av mig utan bara tajtsversionen.

Vi stämmer i alla fall möte utanför kungsträdgårdens T-bana kl 15 imorgon så vi kan hålla varandra sällskap fram till starten.

I den plastpåse man fick fanns lite reklambroschyrer för diverse lopp. Ett kuvert med nummerlapp. På mitt står det 2338. Och den lilla chippet som man ska sätta på skorna. Dessutom fick jag och Niklas de två sista svettbanden från Puma. De var jättesköna...

Jag börjar faktiskt känna mig ganska laddad inför imorgon. Det ska bli kul som attan att springa igen. Det var ett tag sedan nu. Men det är trots allt bara ett träningslopp för mig. Men säg det till mina ben imorgon. De kommer nog att pinna på för fulla muggar. De verkar leva sitt eget liv. Undra vad de heter? Allan har ju döpt sina benhinnor till Hitler och Mussolini. Niklas har döpt sin rumpa efter en Gladiator. Hmmm... What's their names?

8 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

men allvarligt.namn på benen? misse & mojje kanske, vill minnas att du gillade dem en gång i tiden.

31/8/07 13:58  
Blogger Masse said...

hahahahaha.... Kanske det... Fick en liten sång i huvudet... Vilken flashback...

Förövrigt fick jag ett sms av mor och far och de hade det varmt och bra! Jag svarade att vi hade frost imorse...

31/8/07 14:00  
Blogger Sten Berg said...

Lycka till imorgon!
Vilken tid får du? Jag kommer komma in på exakt 1,28.07.

31/8/07 15:21  
Anonymous Anonym said...

Jag dyker upp exakt 20 minuter senare...

31/8/07 15:29  
Anonymous Anonym said...

Stort lycka till i morgondagens lopp!

31/8/07 21:42  
Anonymous Anonym said...

Humle o dumle kanske,eller bill o bull?Hursomhelst lycka till,vi håller tummarna!

31/8/07 22:49  
Anonymous Anonym said...

Jag har ett förslag som nästan ingen annan verkar använda:

Höger och vänster ;)
Lycka till - det glädjer mig att du höjt ambitionen till 1:48:07.

Vi ses strax

1/9/07 12:40  
Anonymous Anonym said...

heureka,dom ska heta gråben och hjulben!

1/9/07 13:32  

Skicka en kommentar

<< Home