tisdag, februari 13, 2007

Vilopuls

Ett barn som fått en ny leksak somnar ofta med sin nya älskling i handen.

Jag somnade med min älskling på nattduksbordet men med pulsbandet runt bröstet. Nu på morgonen laddade jag ner data till datorn. Jag har inte hunnit analysera datat än men jag såg att under natten hade jag 37 som lägsta puls. Det är väl sjukt lågt? Det står ju i böckerna att elitidrottsmän har runt 35. Betyder det att jag är en elitidrottsman? Hahahahahahaaaa.... Riktigt kul...

Ikväll är det ett lätt pass på en mil ungefär. Då ska klockan på och testas på riktigt... That will be so much fun...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars Görel, fick hon verkligen sova på nattduksbordet? Undrar en trebarnsmor som ofta fick ha kudden på nattduksbordet när fem pers skulle ligga i en dubbelsäng!

13/2/07 14:22  
Blogger Masse said...

Men morsan då... Det var ju Morris som ockuperade din kudde... Eller Nisse...

13/2/07 14:46  
Anonymous Anonym said...

kul masse, då ser vi fram emot en massa kul statistik här senare i kväll :)

13/2/07 17:55  
Anonymous Anonym said...

Visa mig kurvan!
Du kan ha 35 - det där är ju ruskigt personligt. Det KAN också vara ett mätfel. Jag hade 32 första gången jag testade. Andra gången gick det inte under 40. Så testa igen ;)

13/2/07 23:47  

Skicka en kommentar

<< Home