onsdag, februari 21, 2007

Vadont...

Idag är det vila... Det passar mycket mycket bra... För jag är hes efter köldpasset igår och dessutom så har jag ont i vaden. Det känns som en inflammation mitt i vaden stor som en valnöt. Den behandlas med stretching, Voltaren och massage... Jag tror att den är borta tills imorgon men för säkerhetsskull kommer jag att hoppa över det inplanerade passet. Tyvärr men det kan inte hjälpas. Jag tror inte att jag ska ge mig ut i kylan med halsen och vaden hursomhelst. And on top of everything, there's a blizzard coming...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

It's a blizzard outside, don't you dare stay inside. Citerat ur Quite a feeling med Sahara Hotnights.

Skämt åsido - klart du skall skippa passet. Jag får se hur jag gör själv, för foten är inte hundra. Men lite läkemedel och värme från en vetekudde har ju funkat tre pass hittills...

Vi kanske kan bli sponsrade av Novartis, eftersom vi ger Voltarentuben ett ansikte? Min mamma jobbar där, jag kan ju fråga henne ;)

21/2/07 23:21  

Skicka en kommentar

<< Home