måndag, februari 19, 2007

Nya pjuck


Det ville sig så att jag köpte nya springskor idag. Ett par Asics GT-2110 fick det bli. De kostar ju i normala fall 1299:- men eftersom den nya modellen GT-2120 har kommit ut på markanden så reas förra årets modell ut för 999:-. Nu är det också så att när jag började prenumerera på Runners World så fick man ett erbjudande att man fick 20% rabatt på ett par skor på Stadium. Det med för att skorna kostade mig 799:-. Helt överkomligt tycker jag.
Jag har en god känsla om de här skorna. Jag tror att det är det paret som jag kommer ha på marathondagen... They will serve me well...

4 Comments:

Blogger Puma said...

Hoppas det är snabba skor du köpte! :-)

19/2/07 21:01  
Blogger Masse said...

Tack... det hoppas jag också... :-)

19/2/07 21:06  
Anonymous Anonym said...

Damn - vilka smutta pjuck. Ser ut att kunna göra en mil på 9 km ;)

Du fick mig att fundera lite på skor dock - så det fick bli ett inlägg till idag.

19/2/07 22:33  
Anonymous Anonym said...

Ha - skoj med simultana skoköp! Jag kan dessutom inflika att just GT-2110 är det par som mina nya dojjor är tänkta att ersätta, efter snart 140 mil kan de behöva lite avlastning :-)

20/2/07 10:32  

Skicka en kommentar

<< Home