måndag, februari 19, 2007

Springvila

Idag är det vila på schemat... Det är en evinnerlig tur det eftersom jag inte är speciellt pigg i benen idag. Jag brukar känna mig fräsch i benen dagen efter ett långpass men inte idag. Det är främst vaden men även den delen närmast under vaden som är stålstela idag... Men med lite massage ikväll och en lättare promenad kan nog stelheten försvinna inför morgondagens fartlek.

Det ska bli riktigt kul med fartlek imorgon om bara snön stannar i himlen och kvicksilvret fortsätter vara på en hög nivå. It will be fun to play with all statistics...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Voltaren - vår frälsare och vän ;)
Jag hoppas kunna springa imorgon. Har ungefär samma smärta i foten som jag hade i knät vid jul. Och det gick ju över...

Ett litet tips:
Prova att köra ett hemmasnickrat pass i klockan på fartleken. Jag kör ett som är:

400-200
600-300
1200-500
400-200
700-400
1100

Första i fart, andra som vila.

Det ger en bra mix tycker jag.

19/2/07 20:09  
Blogger Masse said...

Det låter bra... Gör du någon slags programmering av klockan???

19/2/07 21:04  
Blogger Masse said...

Jag hittade den funktionen... Cooolt... det ska jag programmera efter en spa-kväll med älsklingen... Ska få massage på benen... skönt...

19/2/07 21:22  
Anonymous Anonym said...

Jag hoppas att du hittade funktionen i TC - och inte i klockan...

Just det - det är därför man måste använda TC ibland...

Spakväll - mysigt. Själv var jag närmare spökväll.
"Nu sover ni, annars jävlar får ni spö". Två timmars nattning är inte bra för orken...

Själv har jag en vetekudde i micron - pling sa det faktiskt precis nu ;)

19/2/07 22:12  

Skicka en kommentar

<< Home