lördag, februari 17, 2007

Alternativträning

Mäster Szalkai är hård i sitt träningsprogram. Idag får man alternativträna men inte löpning. Vad gör man då när skorna står och trampar i garderoben och vill ut på en runda.

Lösningen kallas PowerWalk... Eller som vi i Sverige kallar det, tokgång...

Hursomhelst väldigt skönt att komma ut och få lite blod genom musklerna. Det behövdes efter löpskolningen i förrgår kan jag säga. :-) Det blev en kvick promenad till Farsta. Jag blir lite konfunderad på hur långt och länge jag verkligen gått. Jag laddade in informationen från 305:an i tre mjukvaror när jag kom hem. Alla visar olika.

TC 4,21 36:34
ST 4,28 36:35
MB 4,27 36:16

Jag antar att jag måste helt enkelt bestämma mig för vilken jag ska använda för min statistik.

Analysbiten:
Eftersom TC är så erbarmeligt dåligt så stryker jag den med en gång... Kommer nog inte ens att föra över mina resultat dit. Motionsbased är inte heller direkt bra. Men har föredelen att man kan dela med sig av sin statistik. SportTracks är bra och lätt att hantera data. Ger intressant information.

Det får nog bli så att jag för över mina uppgifter från GF305:an till både ST och MB, fast jag kommer använda ST till min statistik. Statistics, sweet statistics...