fredag, februari 16, 2007

Vilar benen idag.

Det känns i benen att jag sprang fort igår och alla Molotov-steg som jag gjorde... Jo Niklas, jag vågade ha tajts och göra djupa Molotov-steg... Det känns lite fånigt att göra löpskolningen... Eller rättare sagt inte att göra dem utan att många tittar på och pekar och skrattar på galningen i parken... Och då ska man veta att det finns en hel del galningar i Högdalen som håller till i den parken och att högdalsborna är ett luttrat släkte...

Idag, och imorgon är det vila... På söndag är det 18km. I can't wait...

4 Comments:

Blogger Nokia 6500 Slide said...

Vad är Molotov-steg?? Måste missat det i manualen... ;-)

16/2/07 20:35  
Blogger Masse said...

Du får nog leta djupt i manualerna för att hitta Molotov-steget...

16/2/07 21:21  
Anonymous Anonym said...

Hur mår dina ben?
Jag fick en sådan grönjävulsk träningsvärk av löpskolningen nämligen. Skönt, men tungt. Glad att det är träningsfritt idag.

Ser fram emot imorgon också. Det skall bli spännande med fartökningen. Vilket km-tempo siktar du på under den? 4:50? 4:40?
Det är så svårt att veta exakt tycker jag i alla fall.

17/2/07 09:51  
Blogger Masse said...

jo... det är svårt att gå utan att se ut som Zeb Macahan... Det betyder väl att det fungerade ;-)

Jag har inte tänkt på fartökningen men definitivt under 5. 4:50 låter väl bra. Jag kör den efter en timme ungefär.

17/2/07 10:39  

Skicka en kommentar

<< Home