måndag, februari 26, 2007

Måndagsbio

Idag fick benen och fötterna vila från skridskoåkandet. Familjen åkte in till stan och gick med Görel-älsklingen till Handels där hon skulle ha Statistik-föreläsning. Jag, Teodor-13 och Adrian-8 fortsatte ut på stan med ett stopp på McDonkan. Efter en onyttig lunch gick vi på bio och såg Natt på museet med Ben Stiller där alla pratar svenska... Lite kul faktiskt... Väcker fantasin till liv.

Förkylningen är på upphällningen och benen spritter av energi. Det ska bli skönt att få ta en runda imorgon, även om jag lovat Görel-älsklingen att springa inomhus. Det är fortfarande "vad-var-det-jag-sa-ge-sig-ut-i-12-minus-grader-och-springa-det-är-klart-du-blir-förkyld"-stadiet och som den taktiske/diplomatiske våg jag är så gör jag som hon säger... This time... :-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Äh - kyla är väl inget. Det är ju varmt ute nu...

Jag vill också gå på bio! Får väl släpa med mig barnen på Alfons Åberg eller något liknande.

Men det är nog smart att göra som hon säger. Ibland i alla fall.

27/2/07 14:51  

Skicka en kommentar

<< Home