onsdag, januari 24, 2007

8km hamster

Idag var det 8km på schemat. Jag kände inte för att springa ute idag... Så det fick bli hamsterlöpning. För omväxlings skull tog jag ett av banden nere i källaren. Det var precis lika varmt och kvavt där... Löpbanden var sämre... Men man tittade i en gigantisk spegel... Det var trevligt...

Schemat säger ju att 8km ska ta 42-46minuter... Det är inga problem att springa under 42min för mig och jag måste i det närmaste anstränga mig för att springa långsammare. Idag tog jag faktiskt en km på 9,5km/timme för att det inte skulle gå för fort... Det gör nog kanske att veckomängden på 52km går lite lättare. What do I know.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att du har tempot, men riktigt trist att du blivit sjuk igen.
Se till att vila ordentligt nu!

25/1/07 21:53  
Anonymous Anonym said...

Och förresten - det var en rasande lång hamster. Hade de den i källaren ;)

25/1/07 21:54  

Skicka en kommentar

<< Home