måndag, januari 22, 2007

Snömåndag

Vinter... Kallt... Snö... Vitt... Kallt... Halt... Kallt... Isigt... Kallt...

Går mitt budskap fram? Att det är kallt och halt?

Vilken tur då att jag har årskort på badhusets gym och kan springa på löpband... Jag tycker det är skönt med värme... Det är dessutom stillastående luft som gör att man svettas kopiöst av avsaknaden av fartvind. Dessutom andas man in sin egen utandningsluft med lägre syresättning som resultat...

Jag längtar till barmark och plusgrader igen.

Kort sagt... Can't wait for the spring...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu skall vi se:
Du menar alltså att det är kallt? Och halt? Och vitt?

Appropå dubbade skor så har jag beställt dubbar som man skruvar i sulan på valfria dojjor med hjälp av skruvdragaren.
Eventuellt kommer jag ha några över om du har ett par gamla pjuck att stoppa i dem i.
Skall hämta dubben på posten bara.

22/1/07 21:59  
Blogger Masse said...

shysst...

kan kanske vara idé att prova... Imorgon ska jag test fartlek på packad snö... Utan dubb... risky?

22/1/07 23:25  

Skicka en kommentar

<< Home