fredag, januari 19, 2007

Snart...

Jag måste snart komma ut och springa annars tappar jag motivation. Det är alldeles för bekvämt att inte springa... Jag måste hela tiden elda på min motivation på konstgjord väg nu när jag tar uppehåll... Läser löparboken... eller gamla runners world men det känns som om jag tappar i min mani...

Mina lymfar/mandlar är fortfarande svullna... vad är vad av mandlar/lymfor? Sitter de inte på samma ställe? Är det samma sak då?

Jag har fortfarande rejält studs i dojan, och känner mig snabb... Om inget händer snart kommer jag åla i kläderna och ge mig ut ändå... Jag har abstinens... and lots of it...

3 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

spring en liten sväng du, det är nog ingen fara bara du tar det lite lugnt.

19/1/07 17:41  
Blogger Masse said...

Tack, men problemet är att jag inte kan ta en "liten" sväng... :-)

19/1/07 20:23  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att du får tillbaka motivationen när du väl är igång igen. Om inte annat så har du ju ett träningsprogram att titta i:
"Men: här står det ju 28 km långpass, jahaja då kör vi väl då..."

Så funkar i alla fall jag.

Och om inget annat fungerar så ordinerar drNix en FR305-kur till nästa löning. Funkar varje gång ;)

Krya på dig nu!

19/1/07 20:43  

Skicka en kommentar

<< Home