torsdag, januari 11, 2007

Temperaturproblem

Jag har under eftermiddagen råkat ut för temperaturproblem. Jag har frusit och känt mig opigg. När jag kom hem från jobbet lade jag mig för att vila och vaknar 3:30 senare. Mamma-Kajsa påstod att det var feber. Men det bestrider jag å det kraftigaste. Jag har inte feber, för då är man sjuk och JAG är inte sjuk... Jag har ju ett träningspass imorgon och det kan man ju inte ha om man är sjuk. Så det så...

Även naturen lider av temperaturproblem. Från att vara 12 grader för någon dag sedan har det nu blivit minusgrader och snö... bara ett tunt täcke, men ändå.

Nu till min tes:
Eftersom jag är en naturmänniska så reagerar min kropp på samma sätt som naturen... Or vice versa...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hörru - nu låter du som Madicken med järnskakning. Du är så god och skippar morgondagens pass! Basta!

Krya på dig! Sjuk är värdelöst. Du får som sagt glädja dig åt bra tider denna vecka - då gör ju inte ett missat pass så stor skillnad. Jag har ju faktiskt bommat två redan.

Jag tänkte på det där med tiderna. Som jag tolkar intervallet i angivelserna så ska man i början av programmet springa lättdistans på 5:45 och närmare maran klara 5:15. Och vi drar ju uppenbarligen redan ner mot 5:15 redan nu. (Även om jag tror att både du och jag kanske tar i LIIITE för mycket - för att vi så gärna vill ner på "rätt" tider).

Kort sagt: vi är bra!

11/1/07 22:45  

Skicka en kommentar

<< Home