onsdag, januari 17, 2007

Ingen träning. :-(

Inte idag heller blir det träning... jag kommer nog troligen få vila hela veckan. Jag har inte tillfrisknat tillräckligt bra efter min feber. Idag har jag jättesvullna lymfkörtlar i halsen. Det känns som om kroppen säger att det inte är dags att börja än.

Igår var jag dessutom jättetrött och somnade på tunnelbanan in till jobbet. Jag tog också en kort tupplur på soffan på jobbet på förmiddagen.

Förutom de svullna lymforna och aningen ont i halsen så mår jag alldeles utmärkt... och jag vill inget hellre än att springa. But you have to listen to your body...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena
Trist att höra att du är risig.
Skönt att höra att du tar det på allvar och vilar. Jag har läst att det påverkar formen i väldigt liten utsträckning.
Själv är jag trött så jag stupar just nu. Om bara tjejerna behagar somna så får jag sova strax jag med.

Krya på dig!
/Niklas

17/1/07 21:01  

Skicka en kommentar

<< Home