lördag, januari 20, 2007

Jippiiiii...

Inget halsont... Inga svullna lymfor/mandlar... Löpnödig... och studs i dojan...

KAN det bli bättre???

Jo, jag kunde få springa... Har lovat mig att inte springa idag... Väntar tills i morgon, men då djä*lar ska det springas av bara hel*ete... F*n va jag ska kuta...

Idag har jag tvättstugan... två veckors tvätt ska avklaras och det är inte att leka med... Det är nästan så det kvalificeras som "Alternativträning" vilket är aktiviteten för dagen, according to the schedule...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt att du är på g igen! Själv ska jag precis ut i snön och springa...Ehh, halka...

20/1/07 14:55  
Anonymous Anonym said...

Så ja!
Halka inte och bryt lårbenshalsen imorgon bara.

Och det går inte att blanda vitt och rött - för då blir det rosa. Tvätten alltså.

Imorgon får dubbskorna bekänna färg!

20/1/07 22:05  

Skicka en kommentar

<< Home