tisdag, december 05, 2006

Fartlek igen...

Det är tisdag i schemat och det är fartlek igen... Nu hoppade jag över att springa fram och tillbaka på en cykelväg som en dåre. Istället tog jag mig till elljusspåret i Fagersjö som uppvärmning. Det är 2,4km dit och det tog enligt klockan drygt 15 minuter... Inte säker på att det stämmer dock...

Väl vid spåret stretchade jag löpmusklerna och gav mig ut i spåret. Det är 3,2km långt och väldans kuperat... Och lerigt... Första rundan i spåret tog 17,2 minuter och andra varvet 17,9 minuter. Ett härligt spår som jag kommer springa många gånger... När det torkat upp ordentligt alltså...

Efter varven, varvade jag ner med en tur hem samma väg som dit. Det blir även nu 2,4km av någon anledning... Men på hemvägen tar det bara drygt 13 minuter... Det verkar mera rimligt... more reasonable....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du verkar ha fått upp farten bra. Trevligt :) Kör så det ryker!

6/12/06 13:16  

Skicka en kommentar

<< Home