söndag, november 26, 2006

Summering vecka 47

Ytterligare en veckas träning kan läggas till handlingarna... Och eftersom jag är statistiker kan jag väl avslöja att jag har samlat på mig en hel massa data angående mina rundor... men det ska jag inte tråka ut alla med så jag gör denna sammanställning för veckan.

Tisdag; 7,9 km, 43,5min
Torsdag; 7,9km, 40,6min
Lördag; 10,1km, 54,5min
Söndag; 7,9km, 41,3min

Notera att tisdagspasset gick långsamt... Som en notering finns i min träningsdagbok att passet utfördes 0600 på morgonen och att det var tvunget att brytas för en paus bakom elskåpet... Dessutom hade jag inte ätit sedan middagen kvällen innan. Vädret var småregn och 7 grader kallt.

Det är kul att springa och om man kan kombinera det med meningslös fakta så är det ännu roligare.

Imorgon julbord med jobbet... Christmastabel ?!!