tisdag, november 21, 2006

I morgon vila...

Det är vila på onsdagen denna vecka... På torsdag däremot är det ett nytt 8km pass på 42-46 minuter. Det blir en kvällsrunda imorgon... Det ska bli skönt... It will be nice...

Det heliga schemat som tidigare nämnts om är ett 26-veckors träningsprogram inför Marathon med nivå på 3,5 timmar. Är fortfarande på vecka 1 för det börjar egentligen den 11 december men jag är ju lite otålig och kan inte riktigt vänta. Därför kör jag de första veckorna två veckor efter varandra... För att vara på säkra sidan... To be on the safe side...

2 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

är det nåt nytt att du slutar alla inlägg på engelska? what's that about?

22/11/06 18:05  
Anonymous Anonym said...

Tänkte också ta och följa schemat från Stockholm marathon. Men för min del blir det nog 4-timmarsschemat. Känner inte att jag är redo för mer än så.

22/11/06 23:16  

Skicka en kommentar

<< Home