söndag, november 12, 2006

Summering vecka 45

Jag tränar ju som kanske redan framgått inför Stockholm Marathon. Inför denna utmaning har jag tänkt att följa ett träningsprogram som riktar sig till personer som siktar på 3,5 timmar.

Under första veckan ska 34k avverkas på 4 pass... Jag gjorde 35,8 på 4 pass. Men då har jag inte räknat med två PW-promenader...

Veckans rundor:
tisdag 7,9km löpning
onsdag 5,5km powerwalk
fredag 7,9km löpning
lördag 10km löpband + 3 km powerwalk
söndag 10,1km löpning

Nästa vecka ska samma pass följas enligt min anpassning till träningsprogrammet. Men vi får se hur det går eftersom jag är i Rom från onsdagkväll till fredag kväll. Då ska jag egentligen få in 8km löpning men det kan bli tufft att hinna med...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ser ju lovande ut inför Sthlm! Vad gäller träning i Rom kan jag bara tipsa om att ge dig ut innan frukost - det brukar vara min enda utväg när jag är på resande fot med jobbet.

12/11/06 21:20  

Skicka en kommentar

<< Home