fredag, november 10, 2006

VAB

En ny företeelse i mitt liv... Vård Av Barn. Adrian är sjuk med hals- och huvudont.... Jag håller mig långt borta från hans basilusker, men ibland bara måste man ta tag i vårdbiten av hela VAB-konceptet...

En förkylning för mig vore inte alls kul... jag vill INTE bli sjuk och tvingas avstå från träningen... Det vore förödande...

Nu kommer snart barnets kära mor hem för lunch och nu ska jag laga mat...

Det blev en tomatsoppa med pasta i... Killarna har roligt åt min soppa... För den är så tjock att man bäst äter den med gaffel...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack Darling för att du var hemma med liten sjuk Adrian. & tack för lunchen ni lagat. Härligt att komma hem till er en stund. Vad mysigt ni verkade ha :)

14/11/06 22:47  

Skicka en kommentar

<< Home