lördag, november 11, 2006

Kallt om skorna...

Det är inte alltid lika mysigt att träna småkillar i fotboll...

Idag hade vi en träning på Dalbotten och det var stora pölar på planen... Vilket medförde att de tre stackars själar som kom blev snabbt blöta... Sebbe sa att han frös om skorna... Coolt... jag förstod precis va han menade... jag frös också om skorna... Efter en omgång FIFA la vi ner träningen och gick hem... det var för kallt om skorna helt enkelt...

Nu är dock mina fossingar varma igen och nu ska jag äta en bit mat (läs en tallrik gröt) sedan ska jag ta mig hela den långa vägen till Högdalens sim och sporthall för att testa på löpbanden... Skönt att få springa i shorts igen... =)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Hittade din blogg via puls.se. Har själv samma mål som dig, dvs Sthlm Marathon.

Kolla gärna in min blogg. 42195.henrikaronsson.se

Lycka till! Mvh Henke

11/11/06 12:57  
Anonymous Anonym said...

Kul att du hittat till Högdalhallen! Den är ju så himla fin! & Ligger rakt över gatan! Jag håller mig nog tills vidare på naprapatjymmet på andra sidan gården, nära och bra för stressad mamma. Men vem vet, jag kanske sällskapar dig i jymmet i framtiden, så kan vi springa tillsammans :)

14/11/06 22:51  

Skicka en kommentar

<< Home