fredag, november 10, 2006

Nähä... inte alls ny miljö

Det blidde inte en ny träningsmiljö...

Det blidde en 7,9-runda... Den gick medurs denna gång och jag gick ut löst för jag hade ingen lust att springa på... Trots detta gick det helt perfekt och tröttheten kom aldrig riktigt... Det visade sig att jag höll så pass hög fart hela vägen att jag klarade av ett nytt pers... Och det på medursvarvet... Tror nämligen att medursvarvet är tuffare än moturs... 15 sekunder snabbare denna gång än i tisdags... det blevo 41:15 som nu gäller för nytt PB... Nu sprang jag denna kl 15 istället för kl 19... Bättre uppladdning med pastalunch tre timmar innan rundan kan göra sitt till...

Testet av den nya träningsmiljön får jag ta i helgen.... Ska dessutom testa två nya miljöer... Högdalens simhall... Den andra miljön är en nygammal... Som gammal boende i Ör har jag ju besökt Ursvik några gånger... Känner för att åka dit och ta en runda... Det talas mycket om Ursviksspåren på diskutionsforumen på Puls... Vilken nostalgi att ta tuben till Hallonbergen... Kanske skulle man ta sjöarna runt också...
Maybe...