måndag, november 13, 2006

Zlatan och jag...


Idag är det vilodag... Efter att ha sprungit 2,8 mil på 3 dagar är det dags att ta igen sig... Men jösses vilken studs i benen jag har idag... Kan nog springa fort imorgon, men ska springa 8km på 42-46minuter enligt träningsschemat så det blir ganska lugnt...

Idag har jag införskaffat en långärmad springtröja som smiter åt "lite grann"... Det är förövrigt samma modell som Zlatan har i reklamen...

Okej, okej... jag erkänner... Jag är inte lika snygg som honom i den tröjan... jag ser mest ut som en föräten blodigel... En bläckplump... En blobb...

Det är en tröja som ser ut att passa Adrian-8. Den är alltså LITEN... (med små bokstäver :-)... Det roliga är att jag ändå valde en large... Medium såg helt enkelt fööör liten ut...

Tanken är ju att den ska ge support åt muskler (och därmed indirekt även bilringar)... Som en helkropps-sport-BH ungefär...

Den är väldigt skön... känns som en andra hud... återstår bara att testa den IRL...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, älskling, du är jättefin i din nya slimmade tröja + mycket snyggare än Zlatan KYSS :)

14/11/06 22:42  
Anonymous Anonym said...

Akta dig när handtagen i midjan är bort (snyft, då har jag ingenting att hålla i... o), får fullt upp med att hålla alla fansen borta

14/11/06 22:45  

Skicka en kommentar

<< Home