måndag, december 04, 2006

Vilodag

Efter helgens eskapader med kalas och andra aktiviteter och två relativt hårda pass var det som om mina ben tackade mig för att det var vilodag idag. Har en liten känning i ett muskelfäste på smalbenet. Inget allvarligt men en känsla. En öm pektånagel... jo, den heter så den tån som sitter närmast stortån. En stelhet i nacken som är på gränsen till nackspärr... Det är inte skönt med nackspärr... Allmännt stel i kroppen i övrigt...

Men, men... Ska inte klaga... Det kunde vara värre... Jag kan ju fortfarande springa... Även om jag ska ta det lugnt. Imorgon är det 5km fartlek på schemat igen med 3km uppvärmning och nervarvning... Vi får se hur det känns imorgon... eventuellt tar jag en lättare runda som inte sliter så mycket istället. Eller så hoppar jag passet helt och hållet... kan vara smart... It could be wise.