fredag, mars 30, 2007

ajajajajajajajajajajajajajajajaj!

Idag har jag sååån jä*la träningsvÄrk. Benen är riktigt stumma. Men vÄrken kommer bara när jag går i trappor. Speciellt nerför. Det är en ruggig tur att det är vilodag idag för jag tror inte att jag kan springa många meter. Det är väl förrgårdagens bergspass som spökar fortfarande påspätt med gårdagens 13km i hög fart. Om jag hade GRYM träningsvÄrk igår så var det en liten västanfläkt mot idag... Det gör ont men fyf*an vad snabb jag kommer att bli. :-)

Idag ska jag åka och hämta vår nya bil... That will be fun!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om du var här skulle jag massera dig.... med olja ;) Din stackare... Den där Görel, hon borde verkligen ta hand om dig bättre.
Längtar tills vi ses igen... mmmm...

30/3/07 14:38  
Anonymous Anonym said...

Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen ;)

30/3/07 22:12  

Skicka en kommentar

<< Home