lördag, mars 17, 2007

Morgonjogg

Imorse innan frukost gav jag mig ut på en 8km-runda som gick utefter Slí Hälsans stig i Rågsved/Hagsätra. Rundan ska vara 8km, vilket jag tror är säkert en överdrigt med 500meter. Nu är det ju en bit till stigen och hela min runda är 8,54km. Det avverkades på 44:44, vilket ger ett tempo på 5:15min/km. Det är den takten som jag har i mig idag som jag känner jag kan hålla under en längre tid (läs ca 3:45 timmar).

Imorgon är det långpass inplanerat på 25km. Jag ska åka till Flottsbro med Teodor imorgon för att åka skidor, i 2timmar, för första och sista gången för säsongen. Efter den korta turen kommer jag att äta lite kolhydrater, vila lite och sedan ge mig ut på en runda som jag tror kommer gå åt ett helt nytt håll... Det finns ju jättemycket att titta på åt Huddingehållet till och bort mot Ågestabron. Men den som lever får se. What ever will be, will be.