onsdag, mars 28, 2007

Blixtinkallad

Igår var det dags för ett backpass där man ska leta upp en lång backe som man ska springa upp för och sedan jogga ner. Och upprepa detta ett antal gånger.

Nu blev det inte riktigt så för jag blev blixtinkallad att göra min plikt. Hoppas allt blir bra!

Istället gör jag mitt pass idag tror jag. Jag har köpt nya korta tajts och ny kepa (båda från Newline) på Runners Store. Om det är tillräckligt varmt tar jag tajtsen men nu blir jag nog tvungen att gå på ett årsmöte i en obskyr förenings som driver en gammal parklek i Högdalen. Det är genom Högdalens AIS som engagemanget kommer från då vi delar klubbstuga med Föreningen Dalbotten. Årsmötet är kl 18 och håller säkert på till 20. Sedan blir det dags att ge sig ut och då är det säkert redan för kallt för kortbyxor... So they will have to wait...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag är dig evigt tacksam för att du offrar dina backpass för din guddotters kull (och för min skull). Stort tack för hjälpen igår, du är vår hjälte!

28/3/07 13:52  
Blogger Masse said...

Nöjet var helt på min sida... Det var supermysigt att leka med Hanna.

28/3/07 14:37  
Anonymous Anonym said...

Ma sais: Du är en toppenkille, det vet vi alla! Puss!

29/3/07 21:19  

Skicka en kommentar

<< Home