fredag, mars 23, 2007

Träningsglömska

Kom på nu att jag skulle ha tränat igår. Det var 8km med löpskolning inplanerat men jag blev liggande i soffan igår med nya numret av RunnersWorld. Jag GLÖMDE att träna... Pinsamt... Men det var nog egentligen ganska bra att jag glömde det för mina ben är fortfarande trötta efter mitt snabbdistanspass i tisdags. Underbenen känns stumma och lite ömma.

I helgen ska Görel-älsklingen och jag och barnen också iochförsig åka runt och kolla på bilar. Vår gamla trotjänare (vi kan kalla honom Arne) har snart gått sina sista mil. Bödeln, f'låt mekanikern, sa att Arne behöver nya delar i bromsarna för ca12000 samtidigt som vindrutan behöver bytas för några tusen. Vi anser att Arne är så pass sliten och gammal att han bör gå till de sälla raksträckorna eller alternativt till en folkrejsförare, istället för att vi bekostar det på honom. Thank you Arne, for all these years.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det glädjer mig att du förhåller dig så pass sund till träningen att du faktiskt kan glömma den.

Vi kollar också på bil - det pekar mot en Chrysler Grand Voyager med ett par år på nacken. Vi är ju en stor familj.

24/3/07 12:01  

Skicka en kommentar

<< Home