torsdag, mars 29, 2007

Träningsvärkspass

Idag har jag haft GRYM träningsvärk i låren efter gårdagens bergspass uppför Högdalstoppen. Trots det så gav jag mig ut på dagens pass som skulle vara 12km på 63-69minuter. Mitt pass blev 13km på drygt 65 minuter. Det är 5:03min/km i snittfart.

Jag är själv imponerad av att mina ben klarar att göra den farten under den sträckan när de är helt stumma av träningsvärk... Så skönt pass. Det var det andra passet i rad utan jacka. Det är sköönt... Snart kommer korttajtsen på. Vilken känsla det kommer bli då.

På puls.se förs nu en debatt om att bilda en löparklubb för oss som vill vara med i en klubb men inte känner för att vara med i en riktig klubb. Det tycker jag skulle vara kul... Jag känner stor "klubbkänsla" med de andra pulsarna redan. JAG tror att det kommer att bli en bra klubb och att vi kommer få roligt och peppa varandra. Det kommer naturligtvis stå var och en fritt att vara med i klubben men count me in.

4 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

träningsvärk.

29/3/07 21:22  
Anonymous Anonym said...

Skönt att se att du är i form.
Själv har jag däckat. Igen. Den här gången med illamående, ledvärk och lätt feber.
Hann med dagens pass imorse dock...

29/3/07 21:38  
Blogger Masse said...

jag förstår inte alls vad du menar Agneta... Ja, jag har träningsvärk. ;-)

29/3/07 22:27  
Anonymous Anonym said...

fuling (stavas med ng och ett l)

30/3/07 07:38  

Skicka en kommentar

<< Home